6.9 C
Bratislava
sobota, 28 novembra, 2020
-- Reklama --

Lancia Thema, kvalita zahalená do krásy

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...

Lancia Thema je prvou vlajkovou loďou kombinujúcou skúsenosti a funkčnosť Chrysleru – vychádza z nového Chrysleru 300 postaveného na platforme Chrysler Group LX so zadným pohonom – s luxusom kožou čalúneného interiéru Poltrona Frau®, tichosťou veľkých Lancií a citom pre detail, ktoré dokonale demonštrujú špičkový taliansky dizajn .

Lancia Thema je k dispozícii v dvoch stupňoch výbavy (Platinum a Executive) a s dvoma motormi: benzínovým motorom 3.6 l V6 s výkonom 286 k v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou a novým dieselovým preplňovaným motorom 3.0 V6 MultiJet II o výkonoch 190 k a 239 k spojeným s päťstupňovou automatickou prevodovkou. Vozidlo je charakteristické aj atraktívnou cenou, ktorá zodpovedá vysokej hodnote tohto segmentu.

Lancia Thema 2013
©Lancia

Najlepším dôkazom toho je aj množstvo bezpečnostných prvkov. Lancia Thema ponúka cez sedemdesiat pokročilých prvkov aktívnej a pasívnej bezpečnosti, ktoré zahŕňajú adaptívny tempomat (ACC), ktorý upravuje rýchlosť a automaticky brzdí s cieľom udržať bezpečnú vzdialenosť. Ďalej je to Blind Spot Detection, čiže detekcia mŕtveho uhla, alebo systém prevencie proti čelnému nárazu Forward Collision, ktorého senzor v dolnej časti predného nárazníka stráži a informuje vodiča o potenciálnom riziku kolízie.

Všetky tieto systémy, spolu s mnohými ďalšími ponúkanými v štandarde v závislosti na stupni výbavy, robia Themu jedným z najbezpečnejších vozidiel na trhu. Vlajková loď Lancie bola nedávno ocenená päťhviezdičkovým ohodnotením v testoch EuroNCAP, čo predstavuje najvyššie možné ohodnotenie.

http://www.youtube.com/watch?v=XZ1VqqF0LA8

Ku skutočnosti, že Thema je novým vzorom segmente prispieva aj strešné okno, ktoré je presklenou plochou (70% z povrchu celej strechy) najväčšie v celom segmente a taktiež 8,4palcová dotyková obrazovka UConnect, ktorá je najväčšou a najmodernejšou v celom segmente a umožňuje obsluhovať všetky funkcie vozidla. To ale nie je všetko. Prvá globálna vlajková loď sa môže pochváliť priestorom pre cestujúcich, ktorý je skutočne najlepší vo svojej triede. Nehovoriac potom o luxusnom čalúnení v koži Nappa a doplnkoch zo skutočného dreva.

Vynikajúce je aj odhlučnenie interiéru. Ten je charakteristický kvalitnými materiálmi, ktoré ho robia hrejivým a exkluzívnym. Výsledkom je tradičné remeselné spracovanie a štýl, ktorý môže ponúknuť iba taliansky dizajn. Vlajková loď Lancie je na vrchole segmentu aj v zmysle jazdného komfortu, ovládateľnosti, odozvy riadenia a účinnosti elektrohydraulického posilňovača riadenia. Viacprvkové zavesenie, výnimočná tuhosť karosérie a vysoko výkonná brzdová sústava zaisťujú bezpečnú a plynulú jazdu.

Lancia Thema 2013
©Lancia

V snahe zavádzať užitočné technológie, ktoré sú na vrchole súčasnej techniky, predstavila Lancia nedávno nový model Thema AWD, ktorý je vybavený najvyspelejším pohonom všetkých kolies v danom segmente. Systémom, ktorý vodičovi umožňuje ovládať vozidlo bezpečne v akýchkoľvek jazdných a poveternostných podmienkach.

Pohon všetkých kolies Lancie Thema je kombinovaný s výkonným zážihovým šesťvalcom 3.6 V6 Pentastar s výkonom 286 k v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou ZF. Inovatívny systém pohonu všetkých kolies Lancie Thema AWD sa automaticky bez zásahu vodiča deaktivuje, ak nie je potrebný, a prenáša tak krútiaci moment len ​​na kolesá zadnej nápravy. Tým, že pracuje iba v prípade potreby, veľmi pozitívne ovplyvňuje spotrebu paliva. Zároveň dovoľuje vodičovi využiť mimoriadne vlastnosti a ovládateľnosť charakteristické pre vozidlá s pohonom zadných kolies. Pohon všetkých kolies sa aktivuje samočinne počas chladných mesiacov, keď je zaznamenané preklzávanie alebo snímače stieračov detekujú dážď alebo sneh.

Zdroj: Lancia

Fotogaléria

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy