6.9 C
Bratislava
pondelok, 26 októbra, 2020
-- Reklama --

Nové smerovanie dizajnu vnáša emócie do transformačnej cesty značky Volvo

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...

Koncepčné kupé spoločnosti Volvo je prvým výrazným stvárnením nového smerovania značky, vrámci ktorého získal dizajn vyšší strategický význam s cieľom vniesť do značky Volvo viac emócií.

Súčasťou nášho plánu transformácie je odhodlanie vytvoriť luxusnejšiu víziu spoločnosti Volvo Cars. Vyjadrenie emocionálnej sily našej tradície dizajnu, ktorá sa zameriava na človeka, je jedným z kľúčových prvkov tejto stratégie,

uviedol Alain Visser, hlavný viceprezident Volvo Car Group pre marketing, predaj a služby zákazníkom.

Luxusnejší vzhľad je nevyhnutný na to, aby nás pohnal na našej ceste k ročnému objemu predaja na úrovni 800 000 vozidiel. Potvrdzuje tiež našu cenovú pozíciu vporovnaní snašimi hlavnými konkurentmi vsegmentoch luxusných vozidiel,

dodáva.

Nadviazanie na nedávny úspech

Uvedenie modelu Volvo V40 v roku 2012 bolo prvým krokom týmto smerom. Pozitívne ohlasy zo strany médií aj zákazníkov podčiarkujú, že spoločnosť Volvo Cars beží s tými najlepšími vo viacerých dôležitých oblastiach, dizajn nevynímajúc.

Nadchádzajúce uvedenie novej modulárnej architektúry umožní spoločnosti túto transformáciu ešte zrýchliť.

Model Volvo Concept Coupé je prvým v rade troch koncepčných vozidiel, ktoré ukazujú dizajnové možnosti novej modulárnej architektúry SPA (Scalable Product Architecture). Majú pripraviť pôdu pre úplne nový model Volvo XC90, ktorý bude uvedený na trh v roku 2014.

Technológia ako prostriedok pre emócie

Nová architektúra vyvinutá na domácej pôde aprogram motorov sú prostriedkami kintenzívnejšiemu emocionálnemu výrazu značky, ato vzmysle vonkajšieho dizajnu ako aj nového poňatia interiéru, používateľského rozhrania a palubnej konektivity vozidla.

Unikátny prístup značky Volvo orientovaný na človeka sa dokonale snúbi snaším cieľom vniesť do dizajnu vozidla viac emócií. Hodnoty spoločnosti Volvo Cars ako starostlivosť a zameranie na človeka sú neoddeliteľnou súčasťou celej škandinávskej kultúry a životného štýlu. Našou úlohou je vyjadriť ich odvážnejším a osobitejším dizajnom, ktorý je u zákazníkov jedným z najdôležitejších kritérií pri výbere luxusného vozidla,

hovorí Thomas Ingenlath, hlavný viceprezident pre dizajn spoločnosti Volvo Car Group.

Dizajn vytvára atraktívnosť luxusu

Skutočne luxusné značky sú založené na komplexnej kombinácii racionálnych, kvalitatívnych parametrov a silných emocionálnych hodnôt, ktoré vytvárajú atraktívnosť – a existuje viacero príkladov značiek, ktoré prešli z hlavného prúdu najpočetnejších vozidiel do kategórie luxusných práve vďaka väčšiemu dôrazu na dizajn.

Prípadové štúdie značiek, ktoré prešli podobnú cestu ako my, nám poskytujú cenné informácie otom, aké mechanizmy spúšťajú u zákazníkov vnímanie luxusu. To sa spolu s našimi vlastnými štúdiami názorov ľudí na spoločnosť Volvo Cars stáva pre nás cenným základom pre vývoj dizajnu,

hovorí Alain Visser.

Racionálne vlastnosti s pridanou emocionálnou hodnotou

Emocionálna stránka je dôležitá aj pri formovaní budúcich vlastností, ktoré sú medzi zákazníkmi značky Volvo pevne zavedené:

  • Zameranie na bezpečnosť sa presunulo z ponuky ochrany pre prípad najhorších scenárov na prvky, ktoré podporujú vodiča a zvyšujú užívateľský komfort.
  • Moderná starostlivosť o životné prostredie umožňuje spojiť nízku úroveň emisií a nižšiu spotrebu paliva s lepším zážitkom z jazdy – napríklad prostredníctvom dômyselnej hybridnej technológie pohonu.

Klasické funkcie presiahli rámec čírej praktickosti. Spoločnosť Volvo Cars chce vytvoriť funkcie a prvky zamerané na človeka, ktoré budú používateľom skutočne uľahčovať dnešný hektický život.

Spoľahlivá funkčnosť bola pre škandinávskych projektantov vždy nevyhnutnou podmienkou, v ktorej sa nerobia žiadne kompromisy. Tu u nás musí dizajn reagovať na drsnú realitu, ktorá si vyžaduje dôsledné sústredenie na detaily a kvalitu,

hovorí Thomas Ingenlath a uzatvára:

Spojením tohto aspektu sosobitým dizajnovým jazykom, ktorý je inšpirovaný jedinečným škandinávskym prostredím, nám poskytne konkurenčnú výhodu, ktorej sa nemôže vyrovnať žiadny znašich konkurentov. Môžete povedať, že vlastne budeme naďalej robiť to, čo značka Volvo robila vždy. Len to budeme robiť oveľa lepšie a emotívnejšie.

Predchádzajúci článokNové BMW i3
Ďalší článokVo Frankfurte sa predstaví Kia Niro
- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy