6.9 C
Bratislava
nedeľa, 28 februára, 2021
-- Reklama --

Claudia Schiffer je európskou ambasádorkou značky Opel

Najnovšie

PHANTOM TEMPUS COLLECTION: Jedinečné a zároveň veľkolepé vozidlo.

Goodwood, Západný Sussex Nová kolekcia vlajkovej lode značky - limuzíny Phantom Dizajn inšpirovaný časom, astronomickými javmi a nekonečnosťou vesmíru ...

Tím Alfa Romeo Racing ORLEN predstavuje nový monopost C41

Vo Varšave bol dnes predstavený nový monopost C41 tímu Alfa Romeo Racing ORLEN. Partnerstvo Alfy Romeo a spoločnosti...

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza...
  • Módna ikona a supermodelka je hviezdou novej reklamnej kampane „Je to nemecké“
  • Prvé spoty s modelmi Opel Meriva a Mokka sa budú v televízii vysielať už v polovici januára

Claudia Schiffer sa objavila na obálkach vyše 1000 magazínov a bola označená za jednu z najkrajších žien sveta. Jej schopnosť osloviť celosvetové publikum jej zaručila medzinárodne úspešnú kariéru trvajúcu vyše 25 rokov. Je veľvyslankyňou UNICEF a nepopierateľnou svetovou hviezdou. Modelka pôvodom z Porýnia teraz prijala novú rolu ako tvár značky Opel v Európe. Je stredobodom novej kampane „Je to nemecké“, ktorá bude mať už v januári televíznu premiéru v celej Európe – okrem Nemecka a Veľkej Británie.

V malých, vtipných a veľmi emocionálnych príbehoch Claudia Schiffer šarmantne ilustruje koncepciu značky Opel „Made in Germany“. Hlavnou témou televíznej reklamy je jedinečnosť modelov Opel, podmienená nemeckým konštruktérskym štýlom ako ho demonštruje model Meriva svojou inteligentnou koncepciou dverí a Mokka sofistikovanou technológiou pohonu všetkých kolies. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje pointou:

Je to nemecké.

Tina Müller, členka predstavenstva Opel pre marketing, povedala plná nadšenia:

Kampaň komunikuje moderné nemecké hodnoty, ktoré sú medzinárodne oceňované. Dnes Opel reprezentuje perfektný druh nemeckého konštruktérskeho umenia, emocionálny dizajn, ako aj bezkonkurenčný pomer ceny a úžitkovej hodnoty. S Claudiou Schiffer sa nám podarilo získať nemeckú hviezdu svetového formátu, ktorá sa plne identifikuje so značkou.

Claudia Schiffer hovorí o svojich prvých pracovných dňoch ako ambasádorka značky:

Prvú reklamu sme filmovali v polovici decembra v Barcelone. Nové modely Opel symbolizujú vynikajúce nemecké konštruktérske umenie, ako aj inovácie a praktickosť. Meriva so svojimi zadnými dverami otváranými proti smeru jazdy je jedinečná a prvá svojho druhu u značky Opel. Je to fantastický automobil pre rodiny ako je moja.

Zdroj: Opel

- Reklama -

Odporúčame

Tím Alfa Romeo Racing ORLEN predstavuje nový monopost C41

Vo Varšave bol dnes predstavený nový monopost C41 tímu Alfa Romeo Racing ORLEN. Partnerstvo Alfy Romeo a spoločnosti...

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza spomedzi 7 finalistov Národné prestížne...

Využitie sily púštneho slnka: BMW Group využíva hliník vyrábaný pomocou solárnej energie.

BMW Group začíná s okamžitou platností využívat hliník vyrobený s použitím elektřiny pocházející ze sluneční energie. To představuje důležitý milník na cestě k cíli společnosti snížit...

Nový model BMW M5 CS.

Športovejšie, luxusnejšie, exkluzívnejšie: divízia BMW M GmbH rozširuje ponuku svojich ultra športových vozidiel CS o model BMW M5 CS (kombinovaná spotreba paliva: 11,3 —...

Premiéra nových modelov Tipo Cross, Tipo a Panda s prepracovanými motormi, štýlom, verziami aj technológiami

Funkčná rodina značky Fiat zahŕňajúca modely Panda a Tipo prešla kompletnou modernizáciou a bola rozšírená o nové verzie Tipo Cross a Panda Sport. ...
- Reklama -

Ďalšie správy