6.9 C
Bratislava
streda, 25 novembra, 2020
-- Reklama --

Claudia Schiffer je európskou ambasádorkou značky Opel

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...
  • Módna ikona a supermodelka je hviezdou novej reklamnej kampane „Je to nemecké“
  • Prvé spoty s modelmi Opel Meriva a Mokka sa budú v televízii vysielať už v polovici januára

Claudia Schiffer sa objavila na obálkach vyše 1000 magazínov a bola označená za jednu z najkrajších žien sveta. Jej schopnosť osloviť celosvetové publikum jej zaručila medzinárodne úspešnú kariéru trvajúcu vyše 25 rokov. Je veľvyslankyňou UNICEF a nepopierateľnou svetovou hviezdou. Modelka pôvodom z Porýnia teraz prijala novú rolu ako tvár značky Opel v Európe. Je stredobodom novej kampane „Je to nemecké“, ktorá bude mať už v januári televíznu premiéru v celej Európe – okrem Nemecka a Veľkej Británie.

V malých, vtipných a veľmi emocionálnych príbehoch Claudia Schiffer šarmantne ilustruje koncepciu značky Opel „Made in Germany“. Hlavnou témou televíznej reklamy je jedinečnosť modelov Opel, podmienená nemeckým konštruktérskym štýlom ako ho demonštruje model Meriva svojou inteligentnou koncepciou dverí a Mokka sofistikovanou technológiou pohonu všetkých kolies. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje pointou:

Je to nemecké.

Tina Müller, členka predstavenstva Opel pre marketing, povedala plná nadšenia:

Kampaň komunikuje moderné nemecké hodnoty, ktoré sú medzinárodne oceňované. Dnes Opel reprezentuje perfektný druh nemeckého konštruktérskeho umenia, emocionálny dizajn, ako aj bezkonkurenčný pomer ceny a úžitkovej hodnoty. S Claudiou Schiffer sa nám podarilo získať nemeckú hviezdu svetového formátu, ktorá sa plne identifikuje so značkou.

Claudia Schiffer hovorí o svojich prvých pracovných dňoch ako ambasádorka značky:

Prvú reklamu sme filmovali v polovici decembra v Barcelone. Nové modely Opel symbolizujú vynikajúce nemecké konštruktérske umenie, ako aj inovácie a praktickosť. Meriva so svojimi zadnými dverami otváranými proti smeru jazdy je jedinečná a prvá svojho druhu u značky Opel. Je to fantastický automobil pre rodiny ako je moja.

Zdroj: Opel

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy