6.9 C
Bratislava
streda, 28 októbra, 2020
-- Reklama --

Spot na elektrické BMW i3 počas finále amerického futbalu Super Bowl XLIX

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...

Woodcliff Lake, USA. BMW oficiálne predstavilo nový šesťdesiatsekundový spot na čisto elektrické BMW i3, ktorý po prvýkrát odvysiela stanica NBC v nedeľu 1. februára 2015 počas prvej štvrtiny prenosu finále amerického futbalu Super Bowl XLIX. Po štvorročnej odmlke sa BMW vracia do veľkej hry s klipom nazvaným „Prevratná novinka“ (Newfangled Idea) s TV moderátorkou Katie Couricovou a športovým komentátorom a novinárom Bryantom Gumbelom. V novej reklame, nadväzujúcej na známu časť vysielania Today Show z roku 1994, v ktorom si Katie Couric s Bryantom Gumbelom zmätene kladú otázku „Čo je to ten internet?“, si Katie a Bryant v roku 2015 lámu hlavu nad novátorským konceptom revolučného BMW i3.

http://youtu.be/U1jwWwJ-Mxc

„V roku 1994 ľudia ešte nechápali, v čom spočíva podstata internetu. Presne tak sa dnes dívajú na elektrickú mobilitu,” hovorí Trudy Hardy, z BMW Group v Severnej Amerike a pokračuje: „Elektrická mobilita sa blíži k dôležitému bodu. Stojíme pred prevratnou zmenou. Veríme, že pomocou tohto spotu sa nám podarí hravou formou vysvetliť divákom koncept BMW i3 a zároveň samotnej e-mobility.“

P90172631
BMW i3

Šot predstavujúci BMW i3 je pre Katie a Bryanta prvou celonárodnou reklamou. „Keď mi BMW ponúklo príležitosť vrátiť sa na chvíľku späť do roku 1994 a vystreliť si z Bryanta – a tiež zo samej seba – neváhala som ani minútu,“ prezradila Katie Couric. „Video skutočne neklame, musím priznať, že sme toho o moderných technológiách veľa nevedeli. Dnes, v roku 2015, sme už našťastie omnoho skúsenejší a dokážeme oceniť novátorské a ekologické novinky, presne ako BMW i3.“

Modelový rad BMW i je prezieravým krokom značky BMW namiereným na udržateľné riešenie mnohých problémov s mobilitou, s ktorými každodenne zápasia najľudnatejšie mestá sveta. BMW i3 je ako prvé z radu BMW i z podstatnej časti vyrobené z uhlíkových vlákien.

Zdroj: BMW-Group

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy