6.9 C
Bratislava
štvrtok, 21 januára, 2021
-- Reklama --

Feeling Good – Volvo Cars a Avicii majú dobrý pocit z budúcnosti

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...
  • Súčasťou novej kampane značky Volvo Cars je švédsky dídžej a hudobný producent Avicii
  • Prináša prepracovanú verziu hudobnej klasiky Feeling Good od Niny Simone
  • Kampaň je oslavou znovuzrodenia a obnovenia značky Volvo

Švédsky výrobca automobilov Volvo Cars a švédsky dídžej Avicii ohlásili tvorivú spoluprácu. Chcú ňou osláviť svoje spoločné švédske korene v podobe novej nahrávky a hudobného videa, ktoré má vyjsť 8. mája. Ich spolupráca bude základom celosvetovej kampane značky s názvom „Nový začiatok“.

Avicii, 26-ročný rodák zo Štokholmu, v ostatných rokoch mohutne rozčeril vlny v hudobnom svete a je známy ako jeden z najlepších svetových dídžejov, remixérov a hudobných producentov. Avicii a automobilka Volvo Cars teraz so svojimi spoločnými švédskymi koreňmi vstupujú do novej fázy svojej existencie.

Volvo Cars and artist & producer Avicii Feeling Good about the future

„Značka Volvo Cars, s narastajúcim počtom fanúšikov vo svete, je na vzostupe rovnako ako Avicii. Napadlo nám, že niet lepšieho spôsobu, ako osláviť našu tradíciu a nadšenie pre život, než vzájomnou spoluprácou a vytvorením niečoho mimoriadneho, čo bude odrážať to, kým sme a na čom nám záleží,“ uviedol Alain Visser, hlavný viceprezident spoločnosti Volvo Car Group pre predaj, marketing a zákaznícke služby.

Pre spoluprácu bola zvolená skladba Feeling Good – klasická nahrávka, ktorú pred 50 rokmi nahrala Nina Simone a Aviciiho produkcia jej vdýchla nový život. Švédsky dídžej pridal nové vokály, nákazlivý rytmus a chytľavú melódiu, ktoré nadchli milióny jasajúcich fanúšikov na hudobných festivaloch a v kluboch po celom svete.

„Tú skladbu mám rád už veľmi dlho. Je to jedna z najlepších piesní, aké boli kedy napísané. Pre mňa je jednoducho nadčasová,“ uviedol Avicii. „Dlhé roky som veľkým fanúšikom Niny Simone, Etty Jamesovej a podobného druhu hudby. Takže keď som zistil, že práve túto skladbu chce Volvo Cars v hudobnom videu, bol som nadšený a šťastný, že s ňou môžem niečo urobiť. Chcel som vytvoriť niečo nové a zároveň zostať verný originálu,“ dodal Avicii.

Krásne video pre skladbu Feeling Good sa natáčalo v Štokholme a na miestach vo Švédsku, ku ktorým má Avicii osobný vzťah, ako je napríklad Österlen, kde zvykol tráviť letné prázdniny so svojou rodinou. Avicii a jeho tím mali na konečné video plný kreatívny súhlas a jeho dejovú líniu vytvorili spoločne a so súhlasom spoločnosti Volvo.

„Pre mňa bolo dôležité, že ak budeme niečo spolu robiť, aby to bolo nové a jedinečné, aby to bola dlhodobejšia globálna spolupráca na oboch stranách a aby to bolo vierohodne i tvorivo v súlade s našimi značkami. Všetko, čo vidíte na videu, je verné značke Avicii. Hlavným sloganom spoločnosti Volvo Cars je ‚Nový začiatok‘, a presne tento motív máme s Volvom spoločný,“ uviedol Ash Pournouri, zakladateľ spoločnosti At Night Management, ktorého vízia a tvorivé vedenie priniesli Aviciimu celosvetové uznanie.

Značka Volvo Cars si od roku 1927, keď bola spoločnosť založená, získala zaslúžené uznanie v oblasti bezpečnosti, kvality a starostlivosti o životné prostredie. V ostatných rokoch automobilka spustila významný proces transformácie značky, ktorý nadväzuje na tieto dôležité hodnoty. Výsledkom je svieži pohľad na to, čo dokáže výrobca luxusných automobilov ponúknuť svojim zákazníkom: jedinečný, na mieru šitý zážitok z vozidla, ktoré aktívne zlepšuje život a zároveň ho chráni.

„Keď sme sa púšťali do najvzrušujúcejšieho plánu uvádzania produktov na trh v histórii našej spoločnosti, napadlo nám, že je to ideálna chvíľa na spustenie kampane značky so zameraním na jej podstatu a jedinečnosť. Táto iniciatíva je súčasťou našej novej marketingovej stratégie Volvo Way, ktorú sme nedávno ohlásili. Preto sa kampaň nazýva ‚Nový začiatok‘. Ide v nej o oslavu toho, kým sme a kým sa snažíme byť. Ide v nej o to, aby ľudia zo svojho života vyťažili maximum,“ dodal na záver Alain Visser.

Hneď po novej kampani značky bude nasledovať cielená mediálna a marketingová kampaň zameraná na model Volvo XC90.

Kto je Avicii

Avicii, vlastným menom Tim Bergling, dosiahol kritický bod svojej kariéry v roku 2011 vďaka celosvetovému úspechu skladby „Le7els“, ktorá sa stala tanečným hitom číslo jeden v Spojených štátoch i vo Veľkej Británii a na celom svete sa z nej predali štyri milióny kusov. Na šiestich ďalších územiach obsadila vrchné priečky hitparád, v mnohých ďalších sa umiestnila v prvej desiatke a vyniesla Berglingovi jeho druhú nomináciu na prestížnu cenu Grammy. Nasledovali hity „Silhouettes“ a „I Could Be the One“ (ktorý nahral spolu s holandským dídžejom a hudobným producentom Nickym Romerom) a rok 2012 priniesol aj mohutne propagovaný remix Madonninho hitu „Girl Gone Wild“. V roku 2013 získal Avicii svoje prvé americké ocenenie American Music Award (v kategórii Obľúbený umelec v oblasti elektronickej tanečnej hudby) a svoju prvú cenu MTV Europe Music Award (EMA) (ako Najlepší umelec v oblasti elektronickej hudby).

V roku 2014 Avicii upevnil svoje postavenie na hviezdnom nebi hudobníkov a dídžejov najväčšej veľkosti úspešným debutovým albumom True, ktorý presahuje hudobné žánre a vyšiel pod hlavičkou novej značky PRMD Records. Album nielenže uspokojil nepokojnú tvorivú potrebu vtedy 25-ročného Švéda posúvať hudobné hranice, ale zároveň odvážne ukázal, ako by mohla vyzerať tanečná hudba, keď zmiešal zemité tóny folku, country a bluegrassu s povznášajúcimi popovými melódiami, funky disco jamom a energickými rytmami hausu. Album True priniesol aj štvornásobne platinový, gitarami nabitý „vypaľovák“ „Wake Me Up“, ktorý sa v 81 krajinách umiestnil na prvom mieste a stal sa najprehrávanejšou skladbou všetkých čias v službe Spotify (vyše 300 miliónov prehratí) a celosvetovo najvyhľadávanejšou skladbou v hudobnej aplikácii Shazam. Pieseň zároveň získala 2,6 miliardy prehratí a 600 miliónov kombinovaných zobrazení na internetovom videokanáli YouTube. Keď vyšiel album True, americký denník The New York Times označil Aviciiho za „umelca, ktorý nesie na svojich pleciach dnešok – i zajtrajšok“.

Na minuloročnom odovzdávaní svetových hudobných cien World Music Awards bol Avicii vyhlásený za Najlepšieho svetového umelca v oblasti elektronickej tanečnej hudby. Skladba „Wake Me Up“ získala titul Najlepšia skladba v oblasti tanečnej a elektronickej hudby na udeľovaní prestížnych hudobných cien Billboard Music Awards a pri udeľovaní rozhlasových hudobných cien iHeartRadio Music Awards ju vyhlásili za Najlepšiu skladbu v oblasti elektronickej tanečnej hudby. Hitparádový úspech zožal Avicii aj s dvoma ďalšími singlami, „Hey Brother“ a „Addicted To You“, ktoré sú v albume True zaradené za sebou.

Zdroj: Volvo Cars

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy