6.9 C
Bratislava
pondelok, 1 marca, 2021
-- Reklama --

MITSUBISHI V NEMECKU JE DRUHÁ NAJLEPŠIA ZNAČKA V SPOKOJNOSTI ZÁKAZNÍKOV PODĽA JD POWER

Najnovšie

PHANTOM TEMPUS COLLECTION: Jedinečné a zároveň veľkolepé vozidlo.

Goodwood, Západný Sussex Nová kolekcia vlajkovej lode značky - limuzíny Phantom Dizajn inšpirovaný časom, astronomickými javmi a nekonečnosťou vesmíru ...

Tím Alfa Romeo Racing ORLEN predstavuje nový monopost C41

Vo Varšave bol dnes predstavený nový monopost C41 tímu Alfa Romeo Racing ORLEN. Partnerstvo Alfy Romeo a spoločnosti...

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza...

Vysokokvalitné produkty, špičkové technológie a vynikajúce služby zákazníkom na všetkých úrovniach: v každoročne vydávanom rebríčku spokojnosti agentúry „JD Power and Associates“ (USA), ktorá je jednou z najuznávanejších spoločností pre prieskum trhu, sa teraz automobilka Mitsubishi Motors stala jednou z najlepších v nemeckom automobilovom priemysle. V aktuálnom vydaní rebríčka prieskumu JD Power 2015 obsadil tento tradičný japonský výrobca automobilov s logom troch diamantov na kapote vynikajúce druhé miesto v spokojnosti zákazníkov a to hneď za japonským konkurentom a pred akýmikoľvek iným nemeckým výrobcom či dovozcom vozidiel.

Na prieskume JD Power sa zúčastnilo 15 000 motoristov, ktorí boli dotazovaní prostredníctvom on-line rozhovoru na témy, ako je napr. kvalita, spoľahlivosť, príťažlivosť a náklady na údržbu. Doplnený bol nový prieskum Index Spokojnosti Zákazníkov CSI (Customer Service Index), v ktorom bola hodnotená spokojnosť zákazníkov s predajcom a to od prevzatia vozidla až po kvalitu služieb.

„Tento vynikajúci výsledok v hodnotení JD Power sme dosiahli nielen vďaka našim vysoko kvalitným produktom, ale najmä našim predajcom, ktorí pracujú príkladným spôsobom pre našich zákazníkov a ja im za to ďakujem,“ uviedol Werner Frey, Výkonný riaditeľ Mitsubishi Nemecko.

Martin Krob, generálny riaditeľ M Motors SK dodal: „Najnovší prieskum sa síce týka nemeckého trhu, avšak ponuka modelov na našom trhu ako aj automobilová mentalita na Slovensku sú veľmi blízke nemeckému trhu. Preto sú výsledky prieskumu JD Power relevantné aj pre Slovensko. Spokojnosť našich zákazníkov je našim prvoradým cieľom a preto máme z tohto vynikajúceho výsledku nesmiernu radosť. Potvrdzuje spoločné úsilie všetkých dovozcov a predajcov automobilov značky Mitsubishi naprieč celou Európou poskytovať prvotriedne služby tej najvyššej kvality.“

O značke Mitsubishi: Mitsubishi Motors Corporation je najstarší sériovým výrobcom automobilov v Japonsku. Už v roku 1917 spoločnosť MMC predstavila v Kobe prvý model pripravený pre sériovú výrobu – Model A, ktorý bol poháňaný 2,8-litrovým štvorvalcom s výkonom 35 koní. V roku 1921 začala výroba ľahkých nákladných vozidiel a v roku 1934 nasledoval automobil PX-33, ktorý bol úplne prvým sériovo vyrábaným SUV s pohonom všetkých kolies na svete. S SUV modelom Pajero, ktoré v špeciálne upravenej pretekárskej verzii dvanásťkrát zvíťazilo v Rally Paríž Dakar, Mitsubishi prepísalo históriu. Značka však dokázala skórovať aj v on-road motoristickom športe, kde patrí s piatimi titulmi majstra sveta v rally medzi najúspešnejšie automobilky v tejto súťaži. Dnes je trvalo udržateľná mobilita pevne zakotvená ako cieľ v stanovách spoločnosti MMC. Vďaka elektrickému vozidlu Mitsubishi Electric Vehicle bol vykonaný úspešný krok smerom k e-mobilite, Outlander PHEV je prvým plug-in hybridným SUV s elektrickým pohonom všetkých kolies na svete.

Zdroj: Mitsubishi

- Reklama -

Odporúčame

Tím Alfa Romeo Racing ORLEN predstavuje nový monopost C41

Vo Varšave bol dnes predstavený nový monopost C41 tímu Alfa Romeo Racing ORLEN. Partnerstvo Alfy Romeo a spoločnosti...

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza spomedzi 7 finalistov Národné prestížne...

Využitie sily púštneho slnka: BMW Group využíva hliník vyrábaný pomocou solárnej energie.

BMW Group začíná s okamžitou platností využívat hliník vyrobený s použitím elektřiny pocházející ze sluneční energie. To představuje důležitý milník na cestě k cíli společnosti snížit...

Nový model BMW M5 CS.

Športovejšie, luxusnejšie, exkluzívnejšie: divízia BMW M GmbH rozširuje ponuku svojich ultra športových vozidiel CS o model BMW M5 CS (kombinovaná spotreba paliva: 11,3 —...

Premiéra nových modelov Tipo Cross, Tipo a Panda s prepracovanými motormi, štýlom, verziami aj technológiami

Funkčná rodina značky Fiat zahŕňajúca modely Panda a Tipo prešla kompletnou modernizáciou a bola rozšírená o nové verzie Tipo Cross a Panda Sport. ...
- Reklama -

Ďalšie správy