6.9 C
Bratislava
štvrtok, 25 februára, 2021
-- Reklama --

Vývojové štúdie Mitsubishi ASX a L200 GEOSEEK – Dobrodruhovia z mesta

Najnovšie

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza...

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

Automobilka Mitsubishi, ktorá sa teší povesti uznávaného odborníka na SUV vozidlá, s chuťou objavuje nové interpretácie rôznych motívov, pokiaľ možno nekonformne a kreatívne – čo je luxus, aký si značka môže dovoliť len vďaka svojej bezmála storočnej histórii.

Vďaka tomuto odvážnemu prístupu si môže vyskúšať všetky nuansy kreativity, od uvedenia prvého plug-in hybridného crossoveru Outlander PHEV s dvojicou elektromotorov až po prísľub budúceho plne elektrického kompaktného SUV s reálnym dojazdom 400 km (eX Concept).

Tieto nové interpretácie na druhej strane môžu ovplyvniť vnímanie konkrétneho modelu, vrátane štipky neočakávaného u už existujúcich produktov.

Koncept „Capsule Collection“

A práve to je účelom série Geoseek od spoločnosti MMC: s odkazom na princípy kreatívnej spolupráce, dobre známe z módneho priemyslu, tak vznikol koncept „Capsule Collection“ v rámci bežnej modelového radu Mitsubishi Motors. Vývojom tu však nie sú poverení nezávislí externí pracovníci – všetko je dielom kreatívnych myslí omladeného dizajnérskeho Tímu značky Mitsubishi spoločnosti MMC (Global Design Team).

Kľúčový motív vývojovej štúdie Geoseek má v tomto prípade vyjadrovať podstatu SUV (smelý zovňajšok, voľnosť, aktívny štýl, funkčnosť) prostredníctvom jedinečných farebných odtieňov, dekorov a prvkov výbavy, s cieľom osloviť ďalších záujemcov z radov „mestských dobrodruhov“.

Koncept „Capsule Collection“ od MMC sa líši od špeciálnych akčných modelov (tj. zmeny vo výbave + doplnkové dekory + taktické úpravy cien) alebo pravidelne uvádzaných dizajnových radov (tj. zmeny vo výbave + doplnkové dekory + označenie známeho módneho ateliéru) tým, že prináša strategickú pridanú hodnotu v podobe vlastného dizajnu MMC s jedinečnými prvkami, ponúkanými v rámci limitovanej edície.

Koncept „Capsule Collection“ sa prvýkrát skúšobne predstavuje prostredníctvom dvoch vývojových štúdií ASX a L200 – celosvetových bestsellerov v predajoch Mitsubishi Motors – avšak potom by sa na základe reakcií verejnosti mohol ľahko rozšíriť o ďalšie motívy, vozidlá atď.

Oranžová na skalnom masíve

Cieľom prvej „Capsule Collection“ od spoločnosti MMC, prezentovanej v podobe vývojových štúdií ASX a L200 Geoseek na tohtoročnom ženevskom autosalóne, je skĺbiť tradičný robustný charakter SUV automobilky Mitsubishi Motors s markantným módnym zovňajškom.

S odkazom na svoj typický charakter SUV sa po prvýkrát predstavujú v stredne šedom farebnom odtieni, ktorý potvrdzuje primeranú robustnosť spoľahlivosť.

Obidva modely (ASX a L200 Geoseek) vychádzajú z robustného základu, ktorý dopĺňajú o outdoorové prvky podľa najnovších trendov, a navyše ho okoreňujú žiarivo oranžovými akcentmi, odrážajúcimi funkčnosť jedinečnej výbavy:

  • ASX: strešné nosiče, zadný strešný spojler, zadný difúzor, dekory prahov karosérie, dekory okolo predných hmlových svetiel, dekory na blatníkoch a na vonkajších spätných zrkadlách atď.
  • L200: kľučky dverí kabíny, spojler vo výklopnej časti, schodíky na zadnom nárazníku, bočné nášľapné prahy, dekory okolo predných hmlových svetiel, dekory na blatníkoch a na vonkajších spätných zrkadlách atď.

Sériová výbava je pri oboch vozidlách rozšírená o niekoľko špecifických prvkov, napr. strešný box.

Oba modely tento výpočet završujú pneumatikami s vysokou priľnavosťou, obutými na čiernych zliatinových kolesách, tu opäť s oranžovými akcentmi na ráfikoch.

Rovnaký dizajnérsky koncept je aplikovaný aj v interiéri vozidla s podobnou farebnou kombináciou akcentov v žiarovej oranžovej a čiernej farbe, v oboch vývojových štúdiách:

Látkové čalúnenie v čiernej farbe so štruktúrovaným poťahom s oranžovým lemom, oranžovým prešívaním sedadiel a prednej stredovej lakťovej opierky, oranžovým poťahom ručnej brzdy a časti bočnice dverí, oranžovým lemovaním čierneho velúrového koberca, oranžovým akcentom na obložení dverí, vetracích otvorov, ovládania klimatizácie, atď.

Zdroj: Mitsubishi

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA OCTAVIA je slovenské Auto roka 2021

Štvrtá generácia bestselleru automobilky ŠKODA ocenená titulom Auto roka na Slovensku Porota zložená z 15 motoristických novinárov vybrala víťaza...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a štyri výkonové stupne od 132...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...
- Reklama -

Ďalšie správy