6.9 C
Bratislava
piatok, 30 októbra, 2020
-- Reklama --

Nový Citroën C3: nová ofenzíva značky Citroën

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...

Citroën dnes odhaľuje nový model Citroën C3. Predstavuje sa tak vynovený bestseller, ktorého sa od roku 2002 vyrobilo viac ako 3,5 milióna exemplárov. So svojou jedinečnou a farebnou osobnosťou stanovuje nové svieže a optimistické pravidlá v segmente mestských vozidiel. Vyznačuje sa jedinečnými tvarmi a grafickými prvkami, ktoré vozidlu pridávajú energický a vzhľad a pocit bezpečia. Odvážny dizajn obohacujú aj široké možnosti personalizácie. Interiér nového modelu C3 sa zameral na komfort bez kompromisov, kde sa každá cesta zmení na pobyt v pohodlnom priestore. Okrem toho disponuje aj najnovšími technológiami. Medzi nimi sa vo svetovej premiére predstavuje zabudovaná HD kamera ConnectedCAM Citroën™, určená na zaznamenávanie fotiek a videí.

Príchod nového modelu Citroën C3 prinesie do sveta automobilov nový vietor. Univerzálne mestské vozidlo sa vzďaľuje zaužívaným konvenciám a predstavuje sa ako energické a farebné vozidlo s príťažlivou osobnosťou.

„Nový model Citroën C3 má všetky dôležité znaky a predstavuje silný tromf, ktorý dodá značke nový impulz. Zároveň je veľkým vkladom, pretože ide o model, ktorý sa veľmi dobre predáva. Každé piate vozidlo predané v Európe je práve C3. Výraznou osobnosťou a komfortom pritiahne k značke nových klientov, ktorí hľadajú moderné vozidlo s osobitým charakterom. Zároveň je to model, ktorý osvieži imidž značky.” Linda JACKSON  –  výkonná riaditeľka značky CITROËN

757x426_N_C3_2

Nový Citroën C3 vyznáva všetky hlavné hodnoty značky Citroën:

„OPTIMIZMUS” odvážnym dizajnom. Na prvý pohľad zaujmú originálne tvary nového modelu C3. Vysoká charizmatická predná časť, ako aj výrazné krivky, ktoré mu dodávajú mohutný a energický vzhľad.Hladké plochy, originálna grafika a farby sú znakmi moderného a aktuálneho vozidla. Jedinečnú osobnosť umocňujú široké možnosti personalizácie. Vozidlo ponúka dostupné možnosti personalizácie, ktoré nemajú na trhu konkurenciu. Majiteľ si tak vytvorí vozidlo s vlastných imidžom a originálnym charakterom. Exteriér nového modelu C3 ponúka možnosť voľby z 3 farieb strechy, ktoré dopĺňajú farebné prvky v okolí hmloviek, krytov svetlometov, zadných okien a na prvku Airbump®. V interiéri sú k dispozícii 4 druhy vyhotovenia, aby si každý mohol vybrať ten, ktorý najviac vyhovuje jeho osobnosti. Interiér osloví svojou priestrannosťou, ktorú umocňuje tvar sedadiel a horizontálne čisto navrhnutej palubnej dosky.

„ĽUDSKOSŤ” vyžarovaním pohodlia na palube. Programom Citroën Advanced Comfort®, ktorý zohral podstatnú úlohu aj pri vývoji nového modelu C3, sa značka Citroën rozhodla dať slovu komfort nový a moderný význam. Už od vstupu na palubu možno vnímať pocit pohodlia, ktorý vyžarujú vizuálne aj fyzicky komfortné sedadlá, presklená panoramatická strecha, ktorá zaplavuje interiér svetlom, dôvtipné odkladacie priestory či veľkoryso navrhnutý a prívetivý interiér. Tento pocit umocňuje aj výber farieb a materiálov inšpirovaný svetom cestovania a nábytku, čo má vyvolať dojem, že posádka sa v novej C3 cíti ako doma. Nová C3 chráni posádku ako v škrupinke a izoluje ju od okolitého sveta aj od všetkých nerovností na ceste. Každodenné používanie uľahčuje zjednotenie ovládanie na 7-palcovú dotykovú obrazovku a bezkľúčový vstup do vozidla. Nová C3 je s piatimi dverami praktickým vozidlom, no s dĺžkou 3,99 metra si uchováva kompaktné rozmery.

„POKROK” s najnovšími technológiami. Značka Citroën predstavuje vo svetovej premiére technológiu ConnectedCAM Citroën™. Ide o zabudovanú širokouhlú HD kameru, ktorá umožňuje zaznamenávanie fotiek alebo videí z cesty a ich následné publikovanie na sociálnych sieťach či uchovávanie pre vlastnú potrebu. Nový Citroën C3 ponúka viacero prvkov, ktoré vodičovi uľahčujú šoférovanie: 3D online navigáciu s hlasovým ovládaním, parkovaciu kameru, výstrahu pred opustením jazdného pruhu a sledovanie mŕtveho uhla. O pohon nového modelu Citroën C3 sa postarajú výkonné a účinné pohonné jednotky: benzínové PureTech, naftové BlueHDi, a najnovšia automatická prevodovka EAT6.

757x426_N_C3_3

Zdroj: Citroën C3

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy