6.9 C
Bratislava
sobota, 5 decembra, 2020
-- Reklama --

Úspech vďaka tweetom: Nissan je prvou európskou automobilkou, ktorá predala vozidlo cez Twitter

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...
  • Firma Antamotor, ktorá je dílerom spoločnosti Nissan, využila Twitter na predaj crossoveru X-Trail
  • Všetka komunikácia so zákazníkom od vytvorenia zoznamu s požiadavkami až po dohodnutie podrobností o dodaní prebiehala prostredníctvom tejto sociálnej siete
  • Prístup dílera spoločnosti Nissan symbolizuje päťbodový Prísľub spoločnosti Nissan a jej oddanosť inováciám

Spoločnosť Nissan sa stala prvou európskou automobilkou, ktorá predala vozidlo výhradne prostredníctvom sociálnej siete Twitter.

Od prvého kontaktu s klientom až do chvíle, keď sa rozhodol pre nákup (len o šesť dní neskôr), prebiehala všetka komunikácia medzi významným galícijským dílerom, spoločnosťou Antamotor, a zákazníkom Raulom Escolanom elektronicky na platforme sociálnej siete.

Používateľ, ktorého dílerstvo poznalo pod prezývkou @escolano, ako prvý vyzval automobilky pomocou hashtagu #compraruncocheportwitter (po slovensky „kúpim auto na Twitteri“).

147846_1_5

Escolano hodil rukavicu automobilovým značkám po celom Španielsku a vyzval ich, aby mu poskytli podporu pri kúpe vozidla výhradne prostredníctvom sociálnych sietí.

Prostredníctvom popredného franšízanta, firmy Antamotor v meste A Coruña, urobila spoločnosť Nissan na pána Escolana veľký dojem svojím inovatívnym prístupom. Využila totiž populárne nové platformy Periscope na natočenie videa o modeli X-Trail. Jej dílerská firma v ňom prezentovala všetky kľúčové vlastnosti vozidla pomocou naživo vysielanej personalizovanej prehliadky.

Spoločnosť Nissan si následne zmerala sily s konkurenčnými vozidlami v hlasovaní na Twitteri zverejnenom pánom Escolanom. Ten tu požiadal svojich fanúšikov o hodnotenie vozidiel vo vybranom zozname. Prieskum, ktorý dosiahol 2,6 milióna zobrazení (zdroj: Brandwatch), zaradil vozidlo X-Trail na prvé miesto pred jeho konkurentmi so 43 % hlasov, čo spoločnosti Nissan v podstate pomohlo k uzavretiu obchodu.

V duchu skutočne inovatívneho nákupu doručil pánovi Escolanovi kľúče k vozidlu X-Trail priamo domov kuriér, aby bola online transakcia kompletná.

Vozidlo samotné sa predalo v španielskej centrále značky pri vôbec prvej osobnej interakcii medzi spoločnosťou Nissan a zákazníkom od začiatku procesu predaja, ku ktorému došlo pred dvomi mesiacmi.

147847_1_5

Využívanie technológií k vylepšeniu služieb – program Prísľub spoločnosti Nissan

Súčasní zákazníci spravidla navštívia dílerstvo pred kúpou automobilu iba raz – ešte pred desiatimi rokmi to bolo päť návštev. Je teda zjavné, že dojem zákazníka z predajne nebol pre výrobcov automobilov nikdy taký dôležitý ako dnes. Na vybraných trhoch spoločnosť Nissan taktiež zaviedla inovatívne technológie, ako je napríklad „e-vision“.

Tento diagnostický nástroj využívajúci video je určený pre ponáhľajúcich sa zákazníkov, ktorí vyžadujú väčšiu transparentnosť a prehľad o servise ich vozidla.

V októbri 2015 spoločnosť Nissan oznámila novú európsku iniciatívu v oblasti zákazníckeho dojmu, ktorá patrí k najkomplexnejším programom transformácie služieb zákazníkom v tomto odvetví.

Päťbodový Prísľub spoločnosti Nissan zahŕňa nepretržitú možnosť kontaktovať oddelenie služieb zákazníkom, celoživotnú asistenčnú službu Nissan Assistance, cenovú záruku, bezplatnú kontrolu stavu vozidla a náhradné vozidlo zadarmo počas servisného zásahu. Je to vôbec prvýkrát, keď automobilka prichádza s prísľubom pre zákazníkov v celom regióne. Iniciatíva dokazuje odhodlanie spoločnosti Nissan zlepšiť transparentnosť v tomto odvetví z hľadiska podpory v rámci popredajných služieb, cien a servisu.

Zdroj: Nissan

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy