6.9 C
Bratislava
piatok, 23 októbra, 2020
-- Reklama --

Hetrik Subaru: Tretí rekordný rok na Slovensku

Najnovšie

Volvo Cars má za cieľ transformovať predaj vozidiel viac na online

Spoločnosť Volvo Cars zásadne modernizuje a zdokonaľuje spôsob, akým si zákazníci kupujú, prenajímajú, predplácajú a servisujú svoje vozidlá, pričom...

Volkswagen bol dobre pripravený na zrušený ženevský autosalón 2020

Touareg R* s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 340 kW (462 k) ako najvýkonnejší model značky Modelový...

ŠKODA ENYAQ 𝗶V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour...
  • Predaje Subaru s dvojciferným rastom už tretí rok za sebou
  • Na slovenský rekord upozornil aj prezident Subaru Tomomi Nakamura
  • Rok 2019 v znamení SUV stratégie, špeciálnych edícií a skvalitňovania aftersales 

Subaru si na Slovensku pripísalo hetrik: japonská značka už tretí rok za sebou dosiahla dvojciferný rast a nový predajný rekord. V roku 2018 predala 453 nových vozidiel, čo v porovnaní s rokom 2017 predstavuje nárast o 12,13 %. To je o 10 % viac ako rast celého slovenského trhu s novými osobnými automobilmi, ktorý medziročne stúpol iba o 2,08 %. Trhový podiel Subaru sa zvýšil na 0,46 %.

Na vrchol záujmu zákazníkov sa dostal model Subaru XV s podielom 35,8 % na predajoch značky. Kompaktný crossover vytiahol na pozíciu bestselleru príchod veľmi vydarenej novej generácie, ktorá zosadila z prvej priečky Outback. Vlajková loď Subaru, ktorá nedávno prešla modernizáciou, skončila na druhom mieste s podielom 29,6 %. S pomerne tesným odstupom a podielom 27,2 % sa na pódiu umiestnilo populárne SUV Forester.

O novom slovenskom predajnom rekorde sa hovorí aj v Japonsku: v novoročnom príhovore ku všetkým zamestnancom Subaru naň upozornil prezident Subaru Tomomi Nakamura.

Výkonný viceprezident Katsuyuki Mizuma v komunikácii adresovanej vedeniu importéra Subaru vyjadril „uznanie excelentným výsledkom“ slovenského zastúpenia značky: „K predajnému rekordu najviac prispel brilantný manažment, prínos vášho tímu a vašej dílerskej siete.“

„Okrem tvrdej práce celého tímu sú za úspechom značky aj tri hlavné tromfy našich skvelých vozidiel: nová globálna platforma, dôraz na celkovú bezpečnosť a unikátny asistenčný systém EyeSight,“ hovorí Rastislav Crkoň, general manager divízie SUBARU importéra MIKONA, s.r.o.

Nekompromisný tlak na bezpečnosť posádky, ale aj ostatných ľudí na cestách jasne vidieť z marketingovej stratégie SAFE FUN TOGH. Bezpečnosť je na prvom mieste. Prispieva k nej nová platforma, pevná ako tank, ktorá spolu so systémom EyeSight chráni posádku na najvyššej možnej úrovni, za čo Subaru získava top ratingy bezpečnosti na všetkých kontinentoch. Ruka v ruke s ňou ide zábava. Nie je to však iba samotná radosť z jazdy: autá Subaru dokážu vďaka svojim schopnostiam zatraktívniť život svojim majiteľom aj ich rodinám a dostať aktívne trávenie voľného času na úplne inú úroveň. No a slovíčko Tough znamená tretie eso: overenú výdrž, odolnosť a spoľahlivosť Subaru. Tieto autá vás podržia v tých najťažších podmienkach a dokážu vám dlho verne slúžiť.

Tri presné zásahy do preferencií zákazníkov vytvorili stabilné základy pre kapitolu 2019 v úspešnom príbehu značky, ktorý naštartovala prozákaznícka cenová politika, zavedená v roku 2015. „Našim plánom na rok 2019 je pokračovanie modelovej SUV stratégie, naši klienti sa môžu tešiť aj na špeciálne edície najpredávanejších modelov. Plánujeme stabilizáciu predajov v regiónoch Slovenska a jedným z našich ťažiskových projektov je aj ďalšie skvalitňovanie popredajných služieb,“ zdôraznil general manager Subaru Rastislav Crkoň.

Zdroj: Subaru

- Reklama -

Odporúčame

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

Prvý sériový model značky ŠKODA na báze modulárnej stavebnice elektromobility (MEB) Dva druhy pohonu, dve kapacity batérie a...

Nový Mercedes-AMG GT Black Series

Najvýkonnejší sériovo vyrábaný motor V8 AMG všetkých čias, najexpresívnejší dizajn, najprepracovanejšia aerodynamika s aktívnymi prvkami vrátane špeciálnych vysúvacích krídiel vpredu aj vzadu a takmer kompletne zakrytej...

CUPRA Formentor – na cestách už túto jeseň

Prebiehajú posledné prípravy na spustenie predaja nového modelu CUPRA Formentor. Tento týždeň Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA, testoval Formentor v skúšobnom areáli závodu Martorell....

BMW radu 8 Golden Thunder Edition

Fascinujúci dynamický výkon patrí medzi očarujúce vlastnosti modelov BMW radu 8. Výrobca prémiových športových automobilov teraz pripravil špeciálne verzie všetkých troch karosárskych verzií s...

Fiat Concept Centoventi získal v ankete Car Design News cenu „Najlepšie koncepčné vozidlo roka 2019“

Fiat Concept Centoventi zvíťazil v ankete Car Design News v kategórii „Najlepšie koncepčné vozidlo“. Podľa medzinárodnej poroty toto revolučné vozidlo vyniká inovatívnou modulárnou...
- Reklama -

Ďalšie správy