6.9 C
Bratislava
streda, 3 júna, 2020

Značka KIA otvorila prvý showroom v nákupnom centre

Najnovšie

Nový Hyundai i30: elegantnejší, bezpečnejší a efektívnejší

S pokročilými bezpečnostnými systémami, špičkovou konektivitou, širokou paletou motorizácií a s novým elegantným dizajnom je nový Hyundai i30 ešte atraktívnejší. O hospodárnu...

Úplne nový Hyundai i20: emotívny dizajn sa spája s pokročilými technológiami

Úplne nový Hyundai je prvým európskym modelom značky i20 s kompletne novým vzhľadom, ktorý používa dizajnový jazyk automobilky...

Nová ŠKODA OCTAVIA vstupuje na slovenský trh s cenou od 17790 eur

Autorizovaní predajcovia značky ŠKODA po celom Slovensku počnúc dneškom prijímajú objednávky na nový model ŠKODA OCTAVIA vo verzii...
  • Značka KIA otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark 10. decembra 2019.
  • Showroom v nákupnom centre (Kia In-Store) disponuje najmodernejšími technológiami ako je 3-D konfigurátor, 13 digitálnych obrazoviek a 1 plne dotykový panel.
  • Na rozlohe viac ako 60 m2 poskytne zákazníkom najvyšší štandard služieb.
  • Súčasťou showroomu je aj štýlová kaviareň s lahodou kávou.
  • Kia In-Store v bratislavskom Auparku je vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe.

Značka Kia v utorok 10. decembra otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín, čím sa podarilo vytvoriť dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu, na ktorom je kaviareň a relax zóna má

22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, kde prevláda čierna matná farba, atmosféru umocňujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského líšajníka.  

Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka 13 Full HD digitálnym obrazovkám, 1 plne dotykovému panelu a technológii 3-D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo a vie to následne zrkadliť na všetkých obrazovkách v showroome, dokonca aj v relax zóne. 3-D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor.

Novým konceptom showroomu prichádza Kia bližšie k zákazníkom a poskytne im najvyšší štandard služieb. Okrem klasických predajných služieb bude poskytovať zákazníkom pick up servisné služby, čo znamená, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu pokiaľ zákazník vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre. Záujemcovia môžu absolvovať testovaciu jazdu, nakoľko pred nákupným centrom je

5 parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá. Ako bonus k týmto službám si zákazníci môžu vychutnať lahodnú kávu v relax zóne showroomu.

Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto, ktorá bude prevádzkovať Kia In-Store pri otvorení povedal, „Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke. Zároveň chceme týmto konceptom posilniť povedomie o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené najhorúcejšie novinky. Tretím dôležitým pilierom bude naša snaha budovať lojality program s cieľom priniesť zákazníkom a fanúšikom značky Kia výnimočný zážitok.“

„Značka KIA rada prekvapuje, má to od počiatku vryté vo svojej identite pod claimom „The Power to Surprise/ Sila prekvapiť“. Prekvapuje rada a často. Nebála sa prvá a doposiaľ ako jediná ponúknuť svojím zákazníkom jedinečnú 7- ročnú záruku, priniesla veľa inovatívnych riešení a množstvo asistentov aktívnej ako aj pasívnej bezpečnosti, vďaka ktorým sa znižuje riziko zrážky. Kia nemyslí pri svojich modeloch, len na bezpečie a praktickosť, ale aj na pôžitok a radosť z jazdy a preto prekvapila štýlovým modelom typu grand turismo, výnimočným modelom Stinger. Aktuálne prekvapuje opäť a som nesmierne hrdý, že prináša na Slovensko prvý automobilový showroom v nákupnom centre tzv. Kia In-Store, kde bude prezentovať naše produkty touto inovatívnou cestou.“ uviedol Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko pri otvorení Kia In-Store.

Kia In-Store v bratislavskom Auparku je priekopníkom, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe. Nachádza sa na prízemí v ľavej časti nákupného centra medzi obchodmi Super ZOO, Moloko, Deva a Zara a bude otvorený cez týždeň od 10:00 do 21:00 a cez víkendy už od 9:00 do 21:00. 

Zdroj: Kia

- Reklama -

Odporúčame

Nový Hyundai i30: elegantnejší, bezpečnejší a efektívnejší

S pokročilými bezpečnostnými systémami, špičkovou konektivitou, širokou paletou motorizácií a s novým elegantným dizajnom je nový Hyundai i30 ešte atraktívnejší. O hospodárnu...

Nová ŠKODA OCTAVIA vstupuje na slovenský trh s cenou od 17790 eur

Autorizovaní predajcovia značky ŠKODA po celom Slovensku počnúc dneškom prijímajú objednávky na nový model ŠKODA OCTAVIA vo verzii combi, verzia liftback bude dostupná...

Volvo a China Unicom spolupracujú na vývoji technológie 5G

Spoločnosť Volvo Cars a popredný poskytovateľ telekomunikačných služieb China Unicom spojili sily s cieľom použiť budúcu generáciu technológie mobilných sietí 5G na komunikáciu medzi...

CES 2020: Mercedes-Benz vyvíja v spolupráci s filmami AVATAR víziu budúcej mobility: koncepčné vozidlo VISION AVTR

Vynálezca automobilu ponúkol na výstave CES 2020 s koncepčným vozidlom inšpirovaným filmom AVATAR Mercedes-Benz VISION AVTR náhľad na trvalo udržateľnú mobilitu budúcnosti. Koncepčné vozidlo...

Nový model Subaru Forester e-BOXER Ocenený Euro NCAP ako najlepšie auto triedy za rok 2019

• Organizácia Euro NCAP vyhlásila model Subaru Forester e-BOXER za najlepšie auto triedy malých terénnych vozidiel/MPV. • Ide už o druhý titul „Najlepšie auto triedy“, ktorý...
- Reklama -

Ďalšie správy