6.9 C
Bratislava
streda, 3 júna, 2020

ŠKODA VISION IN

Najnovšie

Nový Hyundai i30: elegantnejší, bezpečnejší a efektívnejší

S pokročilými bezpečnostnými systémami, špičkovou konektivitou, širokou paletou motorizácií a s novým elegantným dizajnom je nový Hyundai i30 ešte atraktívnejší. O hospodárnu...

Úplne nový Hyundai i20: emotívny dizajn sa spája s pokročilými technológiami

Úplne nový Hyundai je prvým európskym modelom značky i20 s kompletne novým vzhľadom, ktorý používa dizajnový jazyk automobilky...

Nová ŠKODA OCTAVIA vstupuje na slovenský trh s cenou od 17790 eur

Autorizovaní predajcovia značky ŠKODA po celom Slovensku počnúc dneškom prijímajú objednávky na nový model ŠKODA OCTAVIA vo verzii...
  • Kompaktné SUV so širokou kapotou, robustnou, pre vozidlá značky ŠKODA typickou, maskou a výrazným dizajnom zadnej časti
  • Premiéra štúdie VISION IN prebehne na autosalóne Auto Expo 2020, ktorý sa koná od 5. do 12. februára 2020 v Dillí
  • ŠKODA AUTO riadi aktivity značiek koncernu Volkswagen v Indii

Robustná, výrazná a osobitá: dve dizajnové skice ponúkajú prvý pohľad na extrovertne poňatý exteriér novej štúdie ŠKODA VISION IN. Koncept dlhý približne 4,26 metra je predzvesťou kompaktného SUV určeného špeciálne pre indický trh, ktorého produkcia sa rozbehne ešte počas roka 2020. ŠKODA VISION IN sa prvýkrát predstaví verejnosti na autosalóne Auto Expo v Dillí (5. až 12. februára).

Prvá dizajnová skica exteriéru ukazuje dynamický predok robustne pôsobiacej koncepčnej štúdie vozidla kategórie SUV. Celkový vzhľad charakterizuje, popri širokej kapote, aj pre vozidlá značky ŠKODA typická veľká maska chladiča s masívnymi rebrami. Veľmi nízke dvojdielne predné svetlomety nadväzujú priamo na masku. Pod nimi sa nachádza masívny predný nárazník s veľkými bočnými otvormi pre vstup vzduchu a nápadným hliníkovým spojlerom.

Na druhej skici je vidieť jasne štruktúrovaná výrazná zadná časť s ostro rezanými trojrozmernými združenými svetlami, zadné odrazky spája horizontálny svetelný pás. Uprostred zadnej časti je podsvietený nápis ŠKODA. V zadnom nárazníku je tiež integrovaný hliníkový difúzor.

V rámci projektu INDIA 2.0 spoločnosť ŠKODA AUTO riadi aktivity značiek koncernu Volkswagen na indickom subkontinente. Česká automobilka sa pri vývoji vozidla zamerala na modulárnu platformu MQB‑A0‑IN, určenú pre indický trh a jeho zákazníkov. Na báze modulárnej platformy vznikne hneď niekoľko modelov značiek ŠKODA a Volkswagen. Nová lokalizovaná subkompaktná platforma sa prvého využitia dočká práve v štúdii ŠKODA VISION IN.

Zdroj: Škoda

- Reklama -

Odporúčame

Nový Hyundai i30: elegantnejší, bezpečnejší a efektívnejší

S pokročilými bezpečnostnými systémami, špičkovou konektivitou, širokou paletou motorizácií a s novým elegantným dizajnom je nový Hyundai i30 ešte atraktívnejší. O hospodárnu...

Nová ŠKODA OCTAVIA vstupuje na slovenský trh s cenou od 17790 eur

Autorizovaní predajcovia značky ŠKODA po celom Slovensku počnúc dneškom prijímajú objednávky na nový model ŠKODA OCTAVIA vo verzii combi, verzia liftback bude dostupná...

Volvo a China Unicom spolupracujú na vývoji technológie 5G

Spoločnosť Volvo Cars a popredný poskytovateľ telekomunikačných služieb China Unicom spojili sily s cieľom použiť budúcu generáciu technológie mobilných sietí 5G na komunikáciu medzi...

CES 2020: Mercedes-Benz vyvíja v spolupráci s filmami AVATAR víziu budúcej mobility: koncepčné vozidlo VISION AVTR

Vynálezca automobilu ponúkol na výstave CES 2020 s koncepčným vozidlom inšpirovaným filmom AVATAR Mercedes-Benz VISION AVTR náhľad na trvalo udržateľnú mobilitu budúcnosti. Koncepčné vozidlo...

Nový model Subaru Forester e-BOXER Ocenený Euro NCAP ako najlepšie auto triedy za rok 2019

• Organizácia Euro NCAP vyhlásila model Subaru Forester e-BOXER za najlepšie auto triedy malých terénnych vozidiel/MPV. • Ide už o druhý titul „Najlepšie auto triedy“, ktorý...
- Reklama -

Ďalšie správy