/
/
/
BMW najúspešnejšou značkou v slovenskom kole Zlatý volant 2013.

BMW najúspešnejšou značkou v slovenskom kole Zlatý volant 2013.

Reklama

Modely vozidiel BMW X5 v kategórii SUV a BMW radu 4 v kategórii Kupé a Cabrio sa stali víťazmi hlasovania slovenských čitateľov národného ocenenia Zlatý volant 2013.

BMW sa tak s dvoma trofejami stalo najúspešnejšou značkou tohtoročnej  ankety. Do hlasovania sa zapojilo takmer 5 000 slovenských čitateľov, ktorí si vyberali zo 49 kandidátov v šiestich kategóriách Zlatého volantu a 18 kandidátov Zeleného volantu.

Zlatý volant sa udeľuje v šiestich kategóriách – malé a kompaktné automobily, stredná trieda, vyššia a luxusná trieda, SUV, vany, kupé a kabriolety. Zvláštnu kategóriu tvoria ekologické technológie, ktorým sa udeľuje ocenenie Zelený volant. Generálny manager BMW Group Slovakia Michael Kordys  k výsledkom ankety uviedol:

Slovenskí čitatelia ankety Zlatý volant 2013 a Auto Bildu potvrdili double víťazstvom BMW silné sympatie verejnosti a silnú pozíciu prémiovej značky BMW na slovenskom trhu. BMW X5, ktorý má už tretiu generáciu a práve prichádza do predaja a modelový rad 4, ktorý vznikol len tento rok, dostali do vienka vynikajúcu štartovaciu pozíciu vo forme ocenenia Zlatého volantu 2013.

Ocenenia Zlatý volant  a Zelený volant odovzdali zástupcovia vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. predstaviteľom importérov automobilových značiek na slávnostnom gala večere v Múzeu dopravy v Bratislave.

V európskom kontexte sa Zlatý volant udeľuje už od roku 1976.  Do európskeho hlasovania 38. ročníku Zlatého volantu sa zapojilo celkovo vyše 200 000 čitateľov magazínu Auto Bild v 25 krajinách Európy. Súčasťou voľby bolo aj hlasovanie čitateľov motoristického mesačníka AUTO BILD SLOVENSKO.

Zdroj: BMW

Prečítať celý text

Reklama