/
/
/
Volvo je najrýchlejšie rastúcou prémiovou značkou v rámci TOP 5 v Európe

Volvo je najrýchlejšie rastúcou prémiovou značkou v rámci TOP 5 v Európe

Reklama

Počas prvých ôsmich mesiacov tohto roka zaznamenala spoločnosť Volvo Cars v Európe nárast predaja o 12,9 percenta, vďaka čomu sa stala najrýchlejšie rastúcou prémiovou značkou spomedzi piatich najlepších v Európe. Svedčia o tom nezávislé údaje zozbierané Európskou asociáciou výrobcov vozidiel (ACEA).

Týchto silných osem mesiacov možno pripísať pozitívnym výsledkom na väčších európskych trhoch, ako je Nemecko, Spojené kráľovstvo a Švédsko, pričom trhy ako Francúzsko, Taliansko, Poľsko, Španielsko a Fínsko tiež vykazovali stabilný rast.

Európa je najdôležitejším trhom spoločnosti Volvo Cars a predstavuje viac ako polovicu celkového objemu predaja automobilky.

„Celkové oživenie európskeho automobilového trhu je naďalej dosť opatrné, Volvo sa však z tohto trendu jednoznačne vymyká,“

povedal Håkan Samuelsson, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Volvo Cars.

„Teší ma, že sa naše vozidlá tak dobre predávajú práve v regióne, ktorý je pre nás jedným z najväčších a najdôležitejších. Pri pohľade do budúcnosti máme dobrú pozíciu, aby sme z ozdravovania európskeho trhu naďalej profitovali.“

Zákazníci z celej Európy veľmi dobre prijali vynovené a upravené verzie modelov Volvo S60, V60, XC60, V70, XC70 a S80, ktoré boli všetky uvedené na trh začiatkom roka 2013 ako súčasť rozsiahleho obnovovacieho programu.

Nové Volvo XC90
Nové Volvo XC90

Atraktivitu značky Volvo u európskych zákazníkov okrem toho zvýšilo aj uvedenie novej ponuky dvojlitrových štvorvalcových pohonných sústav Drive-E z dielne spoločnosti Volvo Cars. Pohonné sústavy Drive-E ponúkajú vodičom nebývajú kombináciu výkonu a šetrnosti k životnému prostrediu.

Čo sa týka ďalších regiónov sveta, spoločnosť Volvo Cars zaznamenala silný rast v Číne, ktorá predstavuje najväčší samostatný trh automobilky. Počas prvých ôsmich mesiacov tohto roka tu dosiahla rast maloobchodného predaja vo výške 36,9 percenta, vďaka čomu sa jej podarilo prekonať konkurenciu.

Výsledky dosiahnuté v Číne a Európe vyrovnali pokles o 10,9 percenta, ktorý spoločnosť za rovnaké obdobie zaznamenala v USA, vďaka čomu sa hodnota rastu celosvetového maloobchodného predaja za prvých osem mesiacov roka 2014 ustálila na úrovni 9,2 percenta.

V globálnom meradle spoločnosť Volvo Cars predpokladá nárast predaja o približne 10 percent za celý rok 2014.

Zdroj: Volvo

Prečítať celý text

Reklama