Woodcliff Lake, USA. BMW oficiálne predstavilo nový šesťdesiatsekundový spot na čisto elektrické BMW i3, ktorý po prvýkrát odvysiela stanica NBC v nedeľu 1. februára 2015 počas prvej štvrtiny prenosu finále amerického futbalu Super Bowl XLIX. Po štvorročnej odmlke sa BMW vracia do veľkej hry s klipom nazvaným „Prevratná novinka“ (Newfangled Idea) s TV moderátorkou Katie Couricovou a športovým komentátorom a novinárom Bryantom Gumbelom. V novej reklame, nadväzujúcej na známu časť vysielania Today Show z roku 1994, v ktorom si Katie Couric s Bryantom Gumbelom zmätene kladú otázku „Čo je to ten internet?“, si Katie a Bryant v roku 2015 lámu hlavu nad novátorským konceptom revolučného BMW i3.
http://youtu.be/U1jwWwJ-Mxc
„V roku 1994 ľudia ešte nechápali, v čom spočíva podstata internetu. Presne tak sa dnes dívajú na elektrickú mobilitu,” hovorí Trudy Hardy, z BMW Group v Severnej Amerike a pokračuje: „Elektrická mobilita sa blíži k dôležitému bodu. Stojíme pred prevratnou zmenou. Veríme, že pomocou tohto spotu sa nám podarí hravou formou vysvetliť divákom koncept BMW i3 a zároveň samotnej e-mobility.“
Šot predstavujúci BMW i3 je pre Katie a Bryanta prvou celonárodnou reklamou. „Keď mi BMW ponúklo príležitosť vrátiť sa na chvíľku späť do roku 1994 a vystreliť si z Bryanta – a tiež zo samej seba – neváhala som ani minútu,“ prezradila Katie Couric. „Video skutočne neklame, musím priznať, že sme toho o moderných technológiách veľa nevedeli. Dnes, v roku 2015, sme už našťastie omnoho skúsenejší a dokážeme oceniť novátorské a ekologické novinky, presne ako BMW i3.“
Modelový rad BMW i je prezieravým krokom značky BMW namiereným na udržateľné riešenie mnohých problémov s mobilitou, s ktorými každodenne zápasia najľudnatejšie mestá sveta. BMW i3 je ako prvé z radu BMW i z podstatnej časti vyrobené z uhlíkových vlákien.
Zdroj: BMW-Group