- Reklama venovaná modelom Star a Rockstar, vrcholným verziám nového radu 500, je v už éteri a medzi jej protagonistov patrí aj dvojica ikonických hudobníkov Sting a Shaggy (YouTube link).
- Ich single Just One Lifetime z albumu 44/876 je soundtrackom kvideu, kde sa odohráva naháňačka štýlového modelu 500 Star a športovo ladeného avýrazného 500 Rockstar v preslnených uliciach Barcelony na miesto plné tajomstva.
Neodolateľná hudba, snová atmosféra a zvádzanie. To sú hlavné zložky komunikačného projektu oslavujúceho 120. výročie značky Fiat, ktorý odštartoval v Ženeve za pomoci Stinga a Shaggyho a ich singlu Just One Lifetime pochádzajúceho z albumu 44/876 ovenčeného cenou Grammy 2019. Po úspechu prvej reklamy venovanej novej rodine 500 120th sa trojica kľúčových prvkov – hudba, sny a zvádzanie – vracia s novou rovnováhou v reklamnej kampani sprevádzajúcej uvedenie nových vrcholných verzií 500 Star a 500 Rockstar.
Na začiatku reklamy vidíme mladú ženu, ktorú poznáme už z prvého reklamného spotu so Stingom a Shaggym. Počas jazdy v chytrom a štýlovom Fiate 500 Star slnečnými ulicami Barcelony si žena pomocou Apple CarPlay* vyberie na Apple Music skladbu Just One Lifetime. Táto aplikácia ponúka možnosť streamovania až 50 miliónov skladieb úplne bez reklám, ktoré si možno vychutnať prostredníctvom špičkového voliteľného audio systému BeatsAudio. Zákazníci vybraných trhov nových verzií Star a Rockstar automaticky získavajú až 6 mesiacov predplatného Apple Music zadarmo.
Zatiaľ čo vo vozidle hrá hudba, dievča dostáva od priateľa správu s pozvaním. Správu počúva prostredníctvom Apple CarPlay, funkcie, ktorá predstavuje najchytrejší spôsob použitia iPhonu vo vozidle a umožňuje plné využitie všetkých funkcií telefónu pomocou displeja vozidla. Modely 500 Star a 500 Rockstar sú vybavené systémom Uconnect 7″ HD LIVE so 7palcovou dotykovou obrazovkou vo vysokom rozlíšení a funkciami zrkadlenia chytrého telefónu.
Dievča sa chystá odpovedať, keď zrazu v spätnom zrkadle uvidí svojho priateľa za volantom odvážneho a športovejšie ladeného modelu 500 Rockstar. Nevinná naháňačka ulicami sa prenesie do serpentín. Hudba je výrazná a obaja vodiči sa plne venujú riadeniu, pričom míňajú Stinga a Shaggyho, ktorí sa rozprávajú na chodníku.
Krátko na to, keď slnko na obzore zapadne, dôjde pár do astronomického observatória na vrchole kopca. Vstúpia dovnútra a pristúpia k ďalekohľadu, v ktorom zazrú Stinga a Shaggyho, ako v skafandroch plávajú vo vesmíre. Noc, snová atmosféra a irónia oboch hudobníkov sú späť, niekde medzi snom a realitou.
Čo je ale skutočné, to je uvedenie nového radu Fiat 500, ktorý dopĺňajú nové vrcholné verzie Star a Rockstar, prinášajúce viac štýlu a športovejšieho vzhľadu.
Reklama vytvorená agentúrou Leo Burnet v spolupráci so spoločnosťou Starcom bola natočená v Barcelone. Singl Stinga a Shaggyho Just one lifetime je neoddeliteľnou súčasťou exkluzívneho playlistu 120 Years of Songs, ktorý na Apple Music oslavuje 120. výročie značky Fiat. Tento playlist zahŕňa 120 skladieb z rôznych krajín a rôzneho veku, vrátane soundtrackov z najúspešnejších reklám značky Fiat, napríklad Freedom od Pharrella Williamsa, On An Evening in Roma od Michaela Bublého alebo Dynamite od Nicky Blitz.
* Aplikácia Apple CarPlay nie je zatiaľ na slovenskom trhu podporovaná.
Zdroj: Fiat