/
/
ŠKODA ENYAQ ?V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

ŠKODA ENYAQ ?V sa predstaví ako riaditeľské vozidlo na Tour de France

Reklama

  • ŠKODA ENYAQ iV sa po prvý raz objaví ako “veliteľská centrála” riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma a závodných komisárov Tour de France
  • ŠKODA AUTO sa počas tohtoročnej Tour de France zameriava predovšetkým na udržateľnosť a elektromobilitu
  • Česká automobilka je oficiálnym hlavným partnerom najväčších cyklistických pretekov sveta už od roku 2004

Po dnešnej svetovej premiére v Prahe sa nový model ŠKODA ENYAQ ?V postaví do žiary reflektorov tiež zajtra na Tour de France: riaditeľ pretekov Christian Prudhomme využije prvý model značky ŠKODA, postavený na báze modulárnej platformy pre elektromobily (MEB), ako riaditeľské vozidlo na 183 kilometrov dlhej etape vedúcej z Gap do Privas. V nasledujúcich týždňoch povedie nová elektrická vlajková loď značky ŠKODA cyklistov ešte v ďalších dvoch etapách a umožní tak svojou širokou špeciálnou výbavou bezproblémovú koordináciu pretekov.

Po svojej dnešnej svetovej premiére v českej metropole Praha preukáže ŠKODA ENYAQ ?V už zajtra svoje športové kvality ako riaditeľské vozidlo na Tour de France. Prvý model značky ŠKODA na báze modulárnej platformy pre elektromobily (MEB) bol na rolu „veliteľskej centrály“ riaditeľa pretekov Christiana Prudhomma dôkladne pripravovaný.

Červeno lakovaný ENYAQ ?V popri panoramatickej presklenej streche disponuje aj šiestimi anténami, špeciálnou sirénou, chladničkou a vysoko moderným velínom v zadnej časti kabíny. S takou výbavou je možné na palube vozidla prijímať a odovzdávať informácie, Christian Prudhomme okrem toho môže priamo z vozidla vydávať pokyny alebo organizovať prevádzku pelotónu. Je tiež v neustálom kontakte so závodnými komisármi a ďalšími organizačnými vozidlami a odovzdáva si informácie o aktuálnom priebehu pretekov. Takto špeciálne upravený ENYAQ ?V má tiež spevnený podvozok, aby odolal náročným podmienkam počas pretekov. Vzhľad vozidla potom dokresľuje branding so sponzormi pretekov. Na tomto walkaround videu sa môžete pozrieť, ako taká prestavba vyzerá. Pre viac informácií navštívte web WeLoveCycling.com.

Okrem zajtrajšej 183-kilometrovej etapy z Gap do Privas odprevadí nová vlajková loď značky ŠKODA cyklistov tiež pri individuálnej časovke z Lure do La Planche des Belles a naposledy tiež počas záverečnej etapy dlhej 122 kilometrov. Tá vedie z Mantes-la-Jolie do Paríža, kde pretekárske pole po 21 absolvovaných etapách a celkovo 3 470 kilometroch prejde cieľom na parížskom bulvári Champs-Élysées.

Pri Tour de France pôjde až 250 vozidiel ŠKODA, vrátane 30 modelov iV

ENYAQ ?V tak bude súčasťou flotily až 250 vozidiel, ktoré ŠKODA pri svojej 17. účasti na Tour de France v úlohe oficiálneho hlavného partnera poskytne organizátorom a vedeniu pretekov. Česká automobilka sa pritom tento rok zameriava najmä na trvalo udržateľný rozvoj a elektromobilitu: celkovo 30 vozidiel z tohtoročnej flotily tvoria modely rodiny ŠKODA iV s plug-in-hybridným alebo čisto batériovým pohonom. Pretože rovnako ako bicykel reprezentuje trvalo udržateľnú individuálnu mobilitu, predstavuje Tour de France optimálnu možnosť prezentácie týchto vozidiel pred medzinárodným publikom.

Kampaň značky ŠKODA: “To the Greatest Family of all: Cyclists”

Pri príležitosti Tour de France spustila ŠKODA aj tento rok 360-stupňovú kampaň s názvom “To the Greatest Family of all: Cyclists”. Tá má za úlohu v rámci celosvetovej cyklistickej komunity rozvíjať vášeň pre cyklistiku a tímového ducha. Popri vlastných webových stránkach WeLoveCycling.com využíva česká automobilka pre kampaň aj kanály na sociálnych sieťach alebo televízne spoty.

ŠKODA: so silnou tradíciou ako motor cyklistiky

ŠKODA pôsobí popri podpore Tour de France ako „motor cyklistiky“ aj na ďalších úrovniach. Okrem etapových pretekov okolo Španielska La Vuelta, podporuje ŠKODA celý rad ďalších národných i medzinárodných cyklistických zápolení. Pevnú súčasť rozšírenej ponuky produktov značky ŠKODA tak tvoria aj bicykle či cyklistické doplnky.

Zdroj: Škoda

Prečítať celý text

Reklama