6.9 C
Bratislava
sobota, 27 apríla, 2024
Reklama

„Live Rock“ – nová kampaň na Alfu Romeo MiTo modelového roku 2014

Odporúčame

  • Nová reklamná kampaň vyjadrujúca osobitosť modernizovaného športového kompaktu Alfy Romeo odštartuje 16. júna.
  • Deň otvorených dverí v dňoch 22. a 23. júna bude skvelou príležitosťou zoznámiť sa so všetkými novými prvkami modelu, ktorý si vďaka svojej technickej výnimočnosti a talianskemu štýlu získal priaznivcov po celom svete.
  • Nové pohonné jednotky vrátane motora 0.9 TwinAir Turbo s výkonom 105 k, ktorý sa v danom segmente môže pochváliť najnižšou spotrebou paliva a produkciou emisií CO2.
  • Nové exteriéry: štýlová chrómovaná maska ​​chladiča, nová antracitovo sivá farba a leštené predné svetlomety.
  • Modernizované interiéry: trojica nových variantov čalúnenia a trojica nových prístrojových panelov pre jedinečný vzhľad.
  • Systém Uconnect s 5palcovou dotykovou obrazovkou ponúka najmodernejšie funkcie a na želanie aj navigáciu.
  • Ceny začínajú na 14 800 eur za verziu 1.4 Impression s výkonom 70 k.
  • Nové vzrušujúce balíčky pre väčšie možnosti úprav verzií Distinctive a Superbike.

Od 16. júna odštartovala v talianskej televízii, tlači, rádiu aj na billboardoch nová reklamná kampaň na MiTo modelového roku 2014. Hviezdou tejto kampane bude nový model ročníka 2014. Modernizovaný vzhľad a výbava posilnia skvelé postavenie tohto športového kompaktu na trhu. MiTo víťazí u zákazníkov predovšetkým vďaka prepracovaným detailom, talianskemu štýlu a technickej dokonalosti, ktoré vedú k potešeniu z jazdy pri úplnej bezpečnosti. U talianskych predajcov Alfy Romeo prebehol v dňoch 22. a 23. júna deň otvorených dverí, ktorý bol skvelou príležitosťou zoznámiť sa so všetkými novými prvkami verzie modelového roku 2014. Oproti predchádzajúcemu štvrťroku vzrástol predaj radu MiTo o 34 percent. V snahe upevniť pozíciu tohto modelu na trhu, predstavuje Alfa Romeo modernizovanú verziu, ktorá sa môže pochváliť novými prvkami, racionálnejšou štruktúrou radu a aktualizovanou štandardnou výbavou. Nechýbajú ani balíčky s najobľúbenejšími prvkami príplatkovej výbavy. Nové MiTo modelového roku 2014 bude v Taliansku začínať na cene 14 800 eur za verziu 1.4 Impression s výkonom 70 k a končiť na 22 250 eur za vrcholnú verziu 1.4 MultiAir Turbo Quadrifoglio Verde 170 k.

Rad MiTo modelového roku 2014 zahŕňa päť stupňov výbavy (Impression, Progression, Distinctive, Superbike a Quadrifoglio Verde) a desať odtieňov karosérie vrátane novej antracitovo sivej farby. Pre verziu Superbike majú strecha a kryty vonkajších spätných zrkadiel kontrastný odtieň. Vynikajúcu úroveň personalizácie modelu MiTo potvrdzuje aj desať možností zliatinových kolies, vrátane 15palcových ráfikov Silver Style pre výbavu Imperssion. Zákazníci môžu voliť zo širokej škály motorizácií. Jedná sa veľmi účinné, spoľahlivé a k životnému prostrediu ohľaduplné motory. U radu MiTo sa vôbec prvýkrát objavuje úplne nový motor 0.9 TwinAir Turbo s výkonom 105 k. Rad ďalej zahŕňa dva turbodieselové motory (1.3 JTDM 85 k a 1.6 JTDM 120 k) a päť zážihových motorov: 1.4 70 k, 1.4 78 k, 1.4 MultiAir Turbo 135 k (s manuálnou alebo automatickou prevodovkou Alfa TCT) a 1.4 MultiAir Turbo 170 k. Rad pohonných jednotiek doplňuje motor 1.4 LPG Turbo 120 k, ktorý kombinuje vysoký výkon a technológiu ohľaduplnú k životnému prostrediu, ktorá navyše zaručuje nízke prevádzkové náklady. Začínajúci vodiči môžu voliť zážihové motory 1.4 s výkonom 70 a 78 k a dieselový preplňovaný motor 1.3 JTDM s výkonom 85 k.

Zdokonalený štýl v znamení inovácií a talianskeho dizajnu

MiTo modelového roku 2014 prináša rad nových štylistických prvkov, akým je napríklad prepracovaná maska ​​chladiča s chrómovaným rámčekom. Nová maska ​​pripomína tvár Giulietty a vytvára tak štylistickú príbuznosť medzi oboma modelmi. Medzi ďalšie prvky nového MiTa patrí leštený vzhľad predných svetlometov a úplne nová antracitovo sivá farba karosérie. Alfa Romeo MiTo modelového roku 2014 svojím nezameniteľným štýlom, dynamickou karosériou a interiérmi s novým vysoko kvalitným textilným čalúnením a jedinečnými prvkami prístrojového panelu nadväzuje na výrazný úspech predchádzajúcej verzie v celej Európe. Interiéry sú oveľa prepracovanejšie a ponúkajú tri nové kombinácie textilného čalúnenia: Evoluzione (čierna/titánová alebo čierna/červená) pre verziu Distinctive a čierne čalúnenie Heritage s vygravírovaným logom Alfa Romeo pre verziu Quadrifoglio Verde. Zaujímavá je tiež ponuka prístrojových panelov. Pre výbavu Progession je k dispozícii čierne prevedenie (prístrojový panel Street), pre stupeň Distinctive potom dve verzie Evoluzione (sivo-čierne alebo čierno-červené).

V MiTu si odbíja premiéru motor 0.9 Turbo TwinAir 105 k

Medzi najdôležitejšie inovácie modelového roku 2014 patrí nový motor 0.9 Turbo TwinAir s výkonom 105 k, ktorý sa môže pochváliť výnimočne brilantným temperamentom a nízkou spotrebou paliva. V kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a voličom jazdnej dynamiky DNA v móde Dynamic poskytuje výkon 105 k (72 kW) pri 5500 ot./min a najvyšší krútiaci moment 145 Nm pri 2000 ot./min (v režime Natural činí hodnoty 105 k pri 5750 ot./min a 120 Nm pri 1750 ot./min). Motor 0.9 TwinAir s výkonom 105 k je mimoriadne ohľaduplný k životnému prostrediu, čo potvrdzujú aj jedny z najnižších emisií CO2 v segmente. Spotreba paliva potom v kombinovanej prevádzke dosahuje 4,2 l/100 km. Emisie sú dokonca natoľko nízke, že motor už dnes spĺňa emisné normy, ktoré vstúpia do platnosti v roku 2020. Inými slovami motor TwinAir Turbo s výkonom 105 k je komfortný, má nízke prevádzkové náklady, je ekologicky ústretový, a pokiaľ ide o výkonové parametre, nikdy nie je nudný. MiTo vybavené týmto motorom dosahuje najvyššej rýchlosti 184 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchli za 11,4 sekundy. Mimo to sa môže pochváliť najvyšším špecifickým výkonom 120 k/liter zdvihového objemu, čo ho radí medzi najšportovejšie motory na trhu. Nová rodina motorov TwinAir kombinuje filozofiu downsizingu (redukcia zdvihového objemu a hmotnosti) a najmodernejšie technológie, medzi ktoré patria napríklad integrované výfukové potrubie v hlave valcov a úplne nový systém časovania sacích ventilov MultiAir. Vďaka unikátnemu profilu sacej vačky systém MultiAir druhej generácie optimalizuje termodynamickú účinnosť motora, a to riadením množstva recirkulovaných výfukových plynov v spaľovacom priestore (vnútorná EGR).

UConnect s 5palcovou dotykovou obrazovkou a navigáciou

Multimediálne zariadenie založené na ďalšej generácii infotelematickej platformy UConnect, ktoré sa predstavuje v MiTu modelového roku 2014, potvrdzuje vysokú technologickú úroveň tohto vozidla. Zariadenie je k dispozícii s alebo bez integrovanej navigácie od spoločnosti TomTom a zahŕňa 5palcový dotykový farebný displej umožňujúci prístup ku všetkým hlavným funkciám vozidla, rádiu a multimediálnym zariadením (MP3 prehrávač, iPod, iPhone, smartphone), ktoré môžu byť pripojené prostredníctvom USB alebo AUX IN konektora. Systém obsahuje tiež pokročilé rozhranie Bluetooth pre prístup k ďalším funkciám, akými sú napríklad vedenie telefónneho hovoru, prečítanie prijatej textovej správy SMS cez technológiu Text-to-speech alebo inovatívny systém Audio Streaming, ktorý reprodukuje hudobné súbory a internetové rádiá z chytrého telefónu cez Bluetooth.

Nové balíčky pre ešte väčšiu personalizáciu výbav Distinctive a Superbike

Pre väčšie možnosti individuálnych úprav stupňov výbavy Distinctive a Superbike je pripravených päť nových balíčkov, ktoré zahŕňajú najobľúbenejšie príslušenstvo. Pre verziu Distinctive sú určené balíky Šport, Comfort a Lugo, pre špeciálnu sériu Superbike potom balíky Superbike a Comfort. Paket Sport, ktorý v Taliansku stojí 650 eur, zahŕňa spojlery, zadný športový nárazník a koncovku výfuku, športový prístrojový panel, tónované zadné okná a červené brzdové strmene (predné aj zadné). Balíček Comfort príde na 450 eur a obsahuje prednú lakťovú opierku s úložným priestorom, predné sedadlá s nastaviteľnou bedrovou opierkou, 12 voltovú zásuvku v batožinovom priestore a elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá. Paket Lusso za 2250 eur je charakteristický dvojzónovou automatickou klimatizáciou, koženými sedadlami Frau, prednou lakťovou opierkou s úložným priestorom, strešným oknom, výškovo nastaviteľným sedadlom spolujazdca, vyhrievanými prednými sedadlami s nastaviteľnou bedrovou opierkou a sadom Visibility (elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, dažďový senzor a automatické zapínanie svetlometov). Pre verziu Superbike je k dispozícii dvojica balíčkov Superbike a Comfort. Prvý z nich príde v Taliansku na 1300 eur a zahŕňa bočné prahové lišty a zadný spojler, športové pedále, špeciálne titánovo sivé samolepky Superbike, červené brzdové strmene a 17palcové titánová kolesá Quadrifoglio Verde. Balíček Comfort je k dostaniu za 900 eur a obsahuje prednú lakťovú opierku s úložným priestorom, 12 voltovú zásuvku v batožinovom priestore, predné sedadlá s nastaviteľnou bedrovou opierkou, elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá, zadný parkovací asistent a tempomat.

Ironické, vtipné a asertívne: také sú hlavné ingrediencie novej reklamnej kampane

Reklamná kampaň od agentúry Armando Testa sa nakrúcala počas mája v Madride. Podobne ako v prípade kampane na Giuliettu s Umou Thurman sa réžie ujal Kevin Fitzgerald a o produkciu sa postarala spoločnosť Think Cattleya. Koncepcia je zameraná na mladú veľmi osobitú ženu s podivnou a trochu voľnomyšlienkárskou rodinou, ktorá jej dáva dosť nezvyčajné rady. Teda aspoň v porovnaní s tým, čo by ste počuli v bežnom živote. Matka ju nabáda, aby si zaobstarala výrazné tetovanie, babička jej naznačuje, že sa neodhaľuje dostatočne, dedko je presvedčený, že by sa mala viac baviť, a otec ju povzbudzuje, aby si vybrala výrazné auto. Dievča potom nasadá do svojho nového MiTa a sleduje rady svojej rodiny. Reklamná kampaň sa objaví aj na internete a na sociálnych sieťach budú k videniu aj alternatívne videa. Reklamná kampaň odhaľuje všetky inovácie MiTa modelového roku 2014 prostredníctvom sviežeho, trochu ironického štýlu, ktorý vzrušujúcou hudbou, scénami a atmosférou upúta pozornosť mladých dynamicky žijúcich zákazníkov.

Zdroj: Alfa Romeo

Fotogaléria

Reklama